Hui(d)sregels:

Om alle afspraken en behandelingen zo ontspannen mogelijk te laten verlopen, heb ik enkele hui(d)sregels opgesteld.
Belangrijke hui(d)sregels zijn:


Afspraak maken, wijzigen, verzetten of annuleren:
* Afspraak plannen kan telefonisch, via whatsapp, facebook prive bericht of email.
* Het online boekingssysteem (via dit systeem kan tot 24 uur vooraf ingepland worden).
Eventuele wijzigingen kunnen via hetzelfde boekingssysteem plaatsvinden, maar alleen als je zelf je afspraak via dit systeem ingepland hebt.
* Afspraken annuleren of verzetten kan telefonisch, tot 36 uur voor het afgesproken tijdstip.

* Bij annuleren/verzetten, minder dan 36 uur vooraf, is het voor mij niet mogelijk een nieuwe klant te plannen. De kosten voor de niet tijdig geannuleerde afspraak, kunnen aan de klant in rekening gebracht worden.

* Bij een no-show (niet annuleren & niet aanwezig zijn op afgesproken tijd) worden de kosten voor de gereserveerde behandeling altijd aan de klant in rekening gebracht.
* Een afspraak wijzigen of uitbreiden kan, na overleg met de salon (dit is afhankelijk van beschikbare tijd & voorraad).

Betalen:
* Vooraf (informeer naar de mogelijkheden).
* Pin / contactloos = voorkeur.
* Tikkie.
* Contant.
* Cadeaubon / giftcard / voucher / tegoedbon.
* Spaarpunten.

* Abonnement (informeer naar de mogelijkheden).

Tarieven:
De actuele tarieven voor behandelingen staan vermeld op de website en hangen in de salon(s).
De actuele tarieven voor producten hangen in de salon(s) en komen t.z.t. in de webshop.
Zowel voor tarieven als voor abonnementen, acties of aanbiedingen geld: Prijswijzigingen en typefouten voorbehouden.
Indien er een prijswijziging komt, zal ik je hiervan zo spoedig mogelijk in kennis stellen middels (mondelinge) aankondiging in de salon(s), website, nieuwsbrief en/of social media kanalen.

Spaarsysteem:
Bij elke € 1,- aan behandelingen, krijg je 1 spaarpunt.
Het actuele puntensaldo staat op je laatste factuur. en is uiteraard in de salon(s) opvraagbaar.
Het puntensaldo blijft geldig tot 12 maanden na laatste factuurdatum.
Spaarpunten kunnen worden ingeleverd/verzilverd tegen producten/behandelingen.
Voor een overzicht hiervan, klik hier.

Meer informatie over het spaarsysteem, volgens de voorwaardes, op te vragen/in te zien in de salon.


Nieuwsbrief:
Gemiddeld 1x per 14 dagen wordt de nieuwsbrief verstuurd.
Aanmelden/afmelden kan hier.

 

Bestellen:
Ik streef naar levering uit voorraad. 
Echter is het onmogelijk om altijd alles op voorraad te hebben.
Daarom moet je soms even wachten op je product(en), tot ik bij de betreffende leverancier ga bestellen.
Wil je hier niet op wachten, dan kan ik tegen meerprijs ook een spoedbestelling plaatsen (op werkdagen voor 13 uur besteld, meestal de volgende werkdag in de salon).

 

Beschadiging, verlies of diefstal:

Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor de spullen die je meeneemt naar de salon.
Laat sieraden en kostbare spullen zoveel mogelijk thuis, zodat je geen risico loopt op beschadiging of verlies hiervan.

 

Overige belangrijke zaken:
* Voor je eigen rust en ontspanning: Zet je telefoon op stil of uit, tijdens je bezoek in de salon.
* Drink voldoende water na je behandeling, ter voorkoming van hoofdpijn (ivm afvoer afvalstoffen).
* Wil je de uitgebreide hui(d)sregels inzien? In de salon ligt een exemplaar hiervan, welke je kan/mag inzien.